Apa khabar?

| |

Assalamualaikum....

Apa khbr peminat2 blog nannychomel? Lamanye blog nie menyepikan diri. Slalu pasang niat nak update tp fikiran agak bercelaru...otak jadi tepu...xdpt nak meluahkan rasa hati dan pemikiran secara tersusun dan teratur. Beberapa bulan kebelakangan ini, bnyk peristiwa2 yg ingin dikongsikan bersama.....but I just failed to express them in words.

Masa berlalu begitu pantas...pejam celik kita dah sampai ke penghujung tahun 2010. Lagi 3 minggu saja lg tahun 2011 akan menyapa kita. Agenda personal tahun 2010 rasanya belum lg tercapai sepenuhnya. Perubahan???? xbanyak jugak. Kadang2 kecewa dgn diri sendiri yang selalu lalai dan alpa. Peningkatan dlm kerjaya langsung xde....dah complacent dgn apa yg ada walaupun rasa terkilan kerana tidak punya kelayakan saperti orang lain. Namun tugas dan tanggungjawab yg lbh besar dan mencabar tetap aku laksanakan kerana itu adalah AMANAH dan rasa bangga juga kerana diberi kepercayaan.

Cuma aku rasa sejak thia bernikah, kami sudah jarang brkomunikasi cam dulu. Mungkin dia sudah ada suami yg bole berkongsi cerita dan masalah dan suami sudah menjadi org No. 1 dlm hidupnya kini. Aku sgt memahami keadaannya and I hv no complains. Aku hanya mahu dia berbahagia dan berdoa agar cita2 dia utk menjadi seorang DOKTOR MUSLIMAH akan tercapai, insha'Allah.

Aku juga bersyukur melalui thia aku sudah punya ramai 'anak2 angkat' yg terdiri dr sahabat2nya. Pada Tiqah, Farieha, Huda, Paan, Marwan, Ema, Syila, to name a few, and many others....thank you for sharing and caring...

Fokus ku kini adalah pada 3 orang anak yg masih lg belajar. Hazimah (Adik) akan balik ke kampus hujung minggu nie (dah xde kawan nak 'bergaduh' malam2), Hafiz yg akan balik dr Kem Remaja juga hujung minggu nie (harap2 dia berubah)dan zaim yg semakin 'membulat' (dah jadi teddy bear sy malam2)....Good luck Adik in your 2nd year BENL....All d best Hafiz for your PMR result...and Zaim...plz study hard for your UPSR next year.

Syarinar (Kak long)...bila nak tambah ahli keluarga? Muhammad (Angah)..next year bole tambah lagi sorang...and Anwar...bila lagi????

Haihhhhh.....dah lari dari tajuk pulak. Inilah kesannya bila otak tak fokus. xpe..janji blog diupdate sebelum hujung tahun....hehehehe

Pada peminat2 blog nannychomel..Selamat Menyambut Tahun Baru Masehi dan didoakan semoga anda akan lebih berbahagia, lebih berjaya dan lebih bersemangat utk menempuh cabaran2 dan dugaan2 yang mendatang.

2 comments:

ummu ijlal said...

yeah, confirm akan tambah! sbb keta dah besar, cukup utk muatkan 2 org lg new members! hehe

fathiyyah said...

peminat emak suka baca blog ni diam2. maka mari rajin2 tulis blog! :D