Dah penat

| |

Aku dan penat...penat kerana selalu kena bertugas di luar KL. Penat berjalan jauh lebih2 lg bila terpaksa menaiki pesawat. Dulu aku suka naik flight...seronok dpt melihat negeri orang yang jauh...tp kini mungkin kerana faktor usia aku sudah tidak minat lg berjalan jauh. Perjalanan jauh sangat meletihkan dan membosankan...lbh2 lg kalau perjalanan itu atas urusan kerja.

Aku telah berkira2 lagi 3 tahun aku akan bersara. Aku dah tak perlu bertugas jauh2...atau mungkin aku perlu minta tukar ke unit lain yg xmemerlukan aku selalu 'outstation'.

4 comments:

[MH] said...

mak,thia pun penat belajar jauh2 dr mak.

huhu


love you!

cairoboy said...

waaa..pasni leh laa jaga cucu eak..hehe

nannychomel said...

Thia: peluang belajar jauh2 hanya dtg sekali..gunakanlah ia dgn sebaik-baiknya. I never had that chance..

Cairo boy: Jaga cucu?????

cairoboy said...

aah,jaga cucu..

hee (^.^)V